fredag den 15. juni 2012

NorthSide Festival '12


Denne weekend står i musikken og, for mit vedkommende, specielt kaffens tegn (efter en veloverstået eksamen og dermed sommerferie!). NorthSide ligger praktisk talt i min baghave her i Åbyhøj og da jeg fik muligheden for at komme afsted med Peter Larsen kaffe, var jeg ikke længe om at takke ja. 

Af samme grund, vil der nok ikke komme til at ske så meget på bloggen her i weekenden. Men jeg vender stærkt tilbage med en lille mini-reportage om Århus' lækre festival, så snart jeg er kommet over på den anden side!



Til dem der ikke kender til NorthSide, eller endnu ikke har gjort sig selv den tjeneste at købe en billet; så er konceptet bag, at skabe en årlig tilbagevendende musikfestival for de unge inkarnerede musikelskere og herunder skabe Danmarks mest innovative, bæredygtige og brugerinvolverende musikfestival. 
Festivalen har fokus på bæredygtighed både socialt, økonomisk og miljømæssigt, hvilket også kommer til udtryk gennem den mad og drikke der bliver solgt på pladsen.



Jeg skal som sagt afsted med Peter Larsen kaffe (bliver at finde på Westside fredag og lørdag aften).. og hvilken lækker kombi - God stemning, musik og kaffe på én gang. Det kan ikke andet end at blive godt!

"Samarbejdet mellem NorthSide og Peter Larsens Kaffe er baseret på et fælles værdisæt omkring bæredygtighed og brugerinvolvering. I kaffebarerne på pladsen håndlaves kaffespecialiteter baseret på fair handel og økologi. Med aktiv deltagelse af publikum - udvalgt og trænet til NorthSide Barista Team - sætter Peter Larsens Kaffe fokus på fairtrade kaffens vej til NorthSide Festivalen."

Ses vi? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer, spørgsmål, samt ris/ros er meget velkomment :)